Σε τουρνουά στη Νάξο η Θέτις Βούλας 5-7 Οκτώβρη
- Κατηγορία Ειδήσεις
- Γράφτηκε από τον thetisvoulas
- Σχολιάστε πρώτοι!
Σε ένα σημαντικό τουρνουά προετοιμασίας θα βρεθούν οι Γυναίκες του συλλόγου μας το τριήμερο 5-7 Οκτωβρίου στη Νάξο με την συμμετοχή της διοργανώτριας ομάδας του Πανναξιακού, του Κυπελλούχου Ευρώπης και νταμπλούχου Ελλάδος Ολυμπιακού, καθώς και της ομάδας του ΠΑΟΚ που αγωνίζεται την εφετινή σεζόν στην Preleague με στόχο την άνοδο στην Volleyleague.
