Δείπνο για καλή σεζόν στις Γυναίκες
- Κατηγορία Ειδήσεις
- Γράφτηκε από τον thetisvoulas
- Σχολιάστε πρώτοι!
Δείπνο παρέθεσε ο Πρόεδρος κος Τάσος Τριαναταφύλλου και το Δ.Σ. του συλλόγου μας προς το γυναικείο τμήμα το βράδυ της Τρίτης (12/9) στο K.Grill στη Πλατεία της Βούλας.
